-

sandra frågar:
1. var kan jag köpa cigaretter med chokladsmak? 2. var kan jag köpa äppelschampo? (alltså som luktar äpple)

rebecca svarar: 1. ska finnas en kiosk på vasagatan (i göteborg) som säljer cigaretter med chokladsmak. och vaniljsmak. annars kan du köpa black devil-cigaretter. de finns i choklad, vanilj och rossmak. de finns nog i små tobaksaffärer. 2. ska finnas ett barn och hälsovänligt äppelschampo att köpa på ica. annars tycker jag du ska titta på rusta eller överskottsbolaget. de brukar ha det ingen annan har. eller så har hälsokostbutiker.

Kommentarer
Postat av: V

hur i helvete ska jag låta bli att vara så nervös? går sönder av nervositet. finns det några lugna-ner-sigknep? hur ska jag tänka nr jag både vill och inte vill träffa honom?

2009-11-13 @ 10:09:48
URL: http://gbgregnet.blogspot.com
Postat av: neverknowsbest

hur gör jag slut på ett okej sätt? jag vet att hon kommer gå under, för jag är det enda hon har. hon har inga vänner, inget jobb, ingenting annat än mig. men jag är inte kär längre. jag älskar henne, men det känns som om mina känslor kvävs mer och mer. och det känns som om hon håller på att förvandla mig. till något jag inte är. men vi har varit tillsammans i snart tre år, och jag älskar henne verkligen. det gör jag. men det känns inte rätt längre. jag vet inte vad jag ska göra, det känns som om mycket av mig skulle gå sönder om jag gjorde slut, men det känns som om ännu mera kommer gå sönder om vi fortsätter. jag vet inte.



hur ska jag göra?

2009-12-22 @ 23:45:13
Postat av: sandra

raklugg eller snedlugg?

2009-12-28 @ 19:16:34
URL: http://trottoarenochduvorna.blogspot.com
Postat av: sandra

är det roligt att vara ko när gräset frusit? vilken blond nyans på håret är finast till blek hy? hur mycket tjänar man på att läsa in talböcker? hur länge stannar tåget i skövde? är det snö i göteborg?

2009-12-29 @ 11:44:45
URL: http://trottoarenochduvorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0