-

nelly frågar:
folk säger att hösten är depptidernas näste. jag tror inte det. hösten är den årstid jag älskar som mest (vandra genom allén med höstlöv på asfalten och kala träd mot himlen. rosiga kinder och sjalar för att sedan komma in i värmen och njuta av det också). jag vill inte tro på att hösten är depp, men det är precis vad jag själv är nu.
är det hösten som gör oss deppiga?

rebecca svarar:
jag tror antingen att folk ogillar hösten och blir lite deprimerade, eller så ogillar de sommaren och är därför så trötta när hösten väl kommer att de kanske inte riktigt orkar leva upp till alla höstförväntningar. jag tycker om alla årstider väldigt mycket, men kanske mest hösten. vet att jag kan bli väldigt trött på sommaren och bara längta efter hösten. när det väl kommer vill jag ibland bara sova, eftersom det inte brukar gå så bra under sommaren. eller så är det bristen på ljus. jag vill i alla fall inte tro att det är hösten som gör oss deppiga. hoppas du tror på vintern. det tänker jag försöka göra.

Kommentarer
Postat av: Nelly

mmmm <3

2009-10-20 @ 16:08:13
URL: http://istadenmittinatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0