-

maria frågar:
är perfekt tråkigt? eller håller man bara på och inbillar sig att det är tråkigt för att man ska kunna älska sin stora panna och sina manshänder? skulle man byta om man kunde? är det egentligen det skeva som är det bästa? är det fula egentligen det finaste? vad tror du?

jag svarar:
det som är perfekt för någon är inte perfekt för någon annan. perfekt kan vara snea tänder, gröna ögon, stor näsknöl, trasiga skor, tovigt hår, klippta tånaglar, stora bröst, rakade ben, mörk röst, hela strumpbyxor, muskler, blek hy, stora ögonbryn, manshänder och stor panna. det finns nog mycket jag inte gillar med mig själv, men om jag bytte skulle det ju inte vara jag. det verkar vara mitt öde att ha stora bröst och stor rumpa. tråkigt, men sant. och sant är ju ofta bra. ps. älskar din stora panna och dina manshänder. borde du också göra. ds.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Rebecca Lisbetsdotter Larsson, jag har en fråga!



Kan man göra egen tjep? Om man nu kan det, hur gör man?

2010-01-26 @ 00:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0