-

anonym frågar:
hur gör jag slut på ett okej sätt? jag vet att hon kommer gå under, för jag är det enda hon har. hon har inga vänner, inget jobb, ingenting annat än mig. men jag är inte kär längre. jag älskar henne, men det känns som om mina känslor kvävs mer och mer. och det känns som om hon håller på att förvandla mig. till något jag inte är. men vi har varit tillsammans i snart tre år, och jag älskar henne verkligen. det gör jag. men det känns inte rätt längre. jag vet inte vad jag ska göra, det känns som om mycket av mig skulle gå sönder om jag gjorde slut, men det känns som om ännu mera kommer gå sönder om vi fortsätter. jag vet inte.

hur ska jag göra?


rebecca svarar: finns ingenting jag vet så lite om som att göra slut. jag har gjort det kanske en gång, och det gick bara dåligt. jag tror det bara är att säga det, precis som det känns. och du ska aldrig behöva vara någons allt. hon kommer klara sig. gör hon inte det är det inte ditt fel. men, som sagt, vet ingenting om det här. hoppas det går bra.

Kommentarer
Postat av: maria

är perfekt tråkigt? eller håller man bara på och inbillar sig att det är tråkigt för att man ska kunna älska sin stora panna och sina manshänder? skulle man byta om man kunde? är det egentligen det skeva som är det bästa? är det fula egentligen det finaste? vad tror du?

2010-01-08 @ 00:05:26
URL: http://smula.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0